Dobra ambalaža izaziva emocije.
Ambalaža

PIP - Apiterapija

PIP - Med

PIP - Zlatna linija

PIP - Likeri

PIP - Coffeemed

Renarthro

Klijent: razni / various
Osnovna funkcija ambalaže je biti zaštitni omotač kojim se obavija neki proizvod, kako bi se smanjila mogućnost oštećenja tijekom transporta proizvoda.

Prema P. Kotleru, u prosječnom supermarketu, koji sadrži oko 15.000 proizvoda, prosječni kupac prođe pored 300 proizvoda u minuti. 53% svih kupnji učinjeno je po impulsu, pa stoga efikasna ambalaža na potrošača djeluje kao spot od 5 sekundi. To znači da su potrošači voljni platiti malo više za uvjerljivost, izgled, pouzdanost i ugled boljeg pakiranja.

Za nas je ambalaža izazov jer mi moramo plasirati hrvatski proizvod među jake svjetske proizvode. Postigli smo to, pa pogledajte, jer naša ambalaža izaziva emocije.

Zadatak

  • od analize do finalnog proizvoda
  • stvaranje prepoznatljive robne marke
  • etiketa
  • kutija (pakiranje)
  • cjelokupna reklamna kampanja proizvoda
start      profil      klijenti      projekti      aplikacije      kontakt

Izjava o kolačićima

Ispravan HTML5 & CSS3 kod
  • Krešimirova 2, HR - 10430 Hrastina Samoborska
    + 385 91 557 44 83
    +
  • google map