Dobra ambalaža izaziva emocije.
Ambalaža
PIP - Apiterapija
PIP - Med
PIP - Zlatna linija
PIP - Likeri
PIP - Coffeemed
Renarthro
Klijent:
razni / various
Osnovna funkcija ambalaže je biti zaštitni omotač kojim se obavija neki proizvod, kako bi se smanjila mogućnost oštećenja tijekom transporta proizvoda.
Prema P. Kotleru, u prosječnom supermarketu, koji sadrži oko 15.000 proizvoda, prosječni kupac prođe pored 300 proizvoda u minuti. 53% svih kupnji učinjeno je po impulsu, pa stoga efikasna ambalaža na potrošača djeluje kao spot od 5 sekundi. To znači da su potrošači voljni platiti malo više za uvjerljivost, izgled, pouzdanost i ugled boljeg pakiranja.
Za nas je ambalaža izazov jer mi moramo plasirati hrvatski proizvod među jake svjetske proizvode. Postigli smo to, pa pogledajte, jer naša ambalaža izaziva emocije.
Zadatak
- od analize do finalnog proizvoda
- stvaranje prepoznatljive robne marke
- etiketa
- kutija (pakiranje)
- cjelokupna reklamna kampanja proizvoda