Rog joma
B2B web aplikacija za E-veleprodaju
Zadatak je bio rasteretiti preveliku veleprodajnu proceduru koja se je događala svakodnevno u uredu poduzeća. Rezultati su bili i bolji od očekivanog. Automatizacijom cijele nabavke više nije dolazilo do grešaka, ubrzale su se isporuke, a uskoro se cijelo poslovanje odvijalo preko weba, a lokalne poslovnice su mogle znati stanje na skladištu. Kupci su počeli naručivati proizvode koji nisu bili u tom trenutku u prodavaonici. Prodaja se povećala i počeli su se naručivati artikli koji se do tada nisu prodavali, a sve zbog pojednostavljenog procesa pregleda širokog asortimana artikala i jednostavnosti narudžbe.
Klijent:
Rog joma
E-veleprodajom ostvaruju se brojne prednosti i uštede u poslovanju. Prije svega, tu su niži troškovi (manje papirnih dokumenata, manje zaposlenih, i sl.) moguće je samoopsluživanje zaposlenih i razvijaju se kvalitetniji odnosi s dobavljačima čime se kasnije stječu brojne prednosti (redovnije isporuke, niže cijene, i sl.).
Cijeli proces i papirologija koja prati klasičnu nabavku zamijenjena je digitalnom formom komunikacije. Veleprodaja može pristiglu narudžbu prenositi kroz internu kompjutersku mrežu. Kad se roba ispostavi kupcu, faktura može biti dostavljena elektronskim putem, čime se skraćuje proces računovodstva i naplate.
Zadatak
- višejezičnost (hrv/eng)
- podrška za više valuta, automatsko dnevno osvježavanje tečaja
- artikli i grupe artikala se automatski uvoze iz knjigovodstvene aplikacije svakih pola sata, mogućnost ručnog importa
- prikaz više slika po artiklu, opis artikla, minimalna količina artikla za narudžbu, eksport artikla u pdf sa zaglavljem kupca
- svaki kupac je određen jedinstvenom šifrom, preko koje je povezan u glavnoj knjigovodstvenoj aplikaciji
- generirane narudžbe se također preuzimaju u glavnu knjigovodstvenu aplikaciju sa weba svakih pola sata, mogućnost ručnog eksporta odabrane narudžbe
- mogućnost naručivanja liste artikala
- pregled generiranih narudžbi, eksport narudžbe u pdf i excel
- prikaz konta kupca (dospjela i podmirena potraživanja - osvježava se dvaput dnevno)
- reklamacije (ulogirani kupci imaju mogućnost ispunjavanja obrasca za reklamaciju i priložiti slike reklamiranog artikla)
- razne dodatne sekcije (vijesti, tehnička podrška, pomoć, sadržajem se upravlja preko web sučelja)