Dobra ambalaža izaziva emocije.
Ambalaža
PIP - Apiterapija
![](grafika/projekti/api_pakovine_5.jpg)
![](grafika/projekti/ambalaza_apiterapija.jpg)
PIP - Med
![](grafika/projekti/ambalaza_med_staklo.jpg)
![](grafika/projekti/ambalaza_med_pet.jpg)
![](grafika/projekti/ambalaza_med_kutije.jpg)
PIP - Zlatna linija
![](grafika/projekti/ambalaza_med_zlato.jpg)
PIP - Likeri
![](grafika/projekti/pip_likeri.jpg)
PIP - Coffeemed
![](grafika/projekti/ambalaza_coffeemed.jpg)
Renarthro
![](grafika/projekti/renartro.png)
Klijent:
razni / various
Osnovna funkcija ambalaže je biti zaštitni omotač kojim se obavija neki proizvod, kako bi se smanjila mogućnost oštećenja tijekom transporta proizvoda.
Prema P. Kotleru, u prosječnom supermarketu, koji sadrži oko 15.000 proizvoda, prosječni kupac prođe pored 300 proizvoda u minuti. 53% svih kupnji učinjeno je po impulsu, pa stoga efikasna ambalaža na potrošača djeluje kao spot od 5 sekundi. To znači da su potrošači voljni platiti malo više za uvjerljivost, izgled, pouzdanost i ugled boljeg pakiranja.
Za nas je ambalaža izazov jer mi moramo plasirati hrvatski proizvod među jake svjetske proizvode. Postigli smo to, pa pogledajte, jer naša ambalaža izaziva emocije.
Zadatak
- od analize do finalnog proizvoda
- stvaranje prepoznatljive robne marke
- etiketa
- kutija (pakiranje)
- cjelokupna reklamna kampanja proizvoda